SMART Organized biedt deze workshop nu tijdelijk aan voor jou!
(in de maanden september & oktober)
Persoonlijk, doelgericht, praktisch en inhoudelijk afgestemd op die thema`s waar jij als professional dagelijks mee te maken hebt en meer grip op wilt hebben.
De workshops worden verzorgt op een prachtige locatie in het buitengebied van Lochem,
waar de buitenlucht en de landelijke omgeving bijdragen om even afstand te nemen
van de dagelijkse praktijk en te verdiepen in persoonlijke groei!

Rust in je hoofd & een opgeruimde werkplek!
Corona & thuiswerken?
De coronaperiode is een spannende en hectische tijd, waarbij de gevolgen voor de hele samenleving voelbaar zijn. Voor veel bedrijven, ondernemers, zelfstandigen en werknemers kwam het onverwacht en werd veel van een ieder gevraagd.
De één schiet in de actiemodus, de ander krijgt last van stress en onrust, en weer een ander leeft door alsof er niets aan de hand is. We reageren allemaal anders en dat heeft invloed op hoe we omgaan met ons werk, communicatie, met afleidingen en prioriteiten stellen.
Heb je inmiddels het gevoel dat:
- Je meer moet doen in minder tijd;
- Je het lastig vindt om de juiste prioriteiten te stellen;
- Je te weinig balans tussen werk en privé hebt;
- Voortdurend aan het piekeren bent en onrust ervaart.
In deze hectische en uitdagende tijd, waarin alles onder druk lijkt te staan heb je dan mogelijk behoefte aan overzicht en structuur in het nieuwe normaal.
Daarom bieden we nu tijdelijke de workshop ‘SMART Plannen & Organiseren in Coronatijd’
aan met €100,- korting!
Wat levert het jou op?
- Een lege inbox van je mail;
- Overzicht en structuur;
- Inzicht in werk versus beschikbare tijd;
- Een goede planning waarin jij de regie hebt;
- Rust en ruimte in je hoofd;
- Meer werkplezier!
"Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt."
- Lao-Tse -
Neem weer regie over je werkzaamheden en schrijf je nu in!
Informatie workshop
Wij willen iedereen de mogelijkheid bieden meer overzicht en rust te krijgen in hun (thuis)werk, daarom is deze training op basis van open inschrijving.
Tijdens deze 1-daagse workshop ga jij samen met andere professionals concreet aan de slag met je eigen agenda en planning. De groep bestaat uit maximaal 8 personen, zodat iedereen de juiste en gewenste aandacht krijgt.
Aan de deelnemer wordt verzocht om zelf mee te nemen: een eigen laptop en stapel papieren ‘werk in uitvoering’.
Na afronding van de workshop ontvang je een naslag / werkboek, inclusief werkmaterialen én onze 15 pagina`s met de beste ABC Organizing tips. Voor meer informatie download onze folder.
De aanvang van de workshop is om 09.30 uur (inloop vanaf 09:00 uur) en wordt om circa 17:00 uur afgesloten met een drankje. Vanwege de corona-maatregelen dient de lunch zelf meegenomen te worden. Tevens is het mogelijk om voor eigen rekening de lunch te nuttigen in het centrum van Lochem.
In plaats van € 345,- wordt deze workshop tijdelijk aangeboden voor de bedrag van €245,- (excl. 21% btw).
Workshops voor teams of organisaties?
Heb je belangstelling om deze workshop met je team te organiseren, vraag dan hier voor de mogelijkheden.
Kosten en praktische informatie
- 245,- per workshop van een halve dag (incl. koffie/thee en versnaperingen)
- Genoemde bedrag is exclusief btw
- Lunch dient zelf verzorgt te worden (zie informatie workshop)
- Geen vooropleiding vereist
- Aantal deelnemers per workshop bedraagt maximaal 8 personen
- In verband met Corona (COVID-19) worden de workshops gefaciliteerd volgens de dan geldende adviezen en maatregelen (RIVM / Rijksoverheid)
- De workshops worden gegeven op de locatie 'Villa Lochem' waar we tussendoor tevens gebruik maken van de landelijke buitenlucht
Locatie
Onze trainingen en workshops worden gegeven op de locatie ‘Villa Lochem’.
Deze bevindt zich in het landelijke buitengebied van Laren en grenst aan het landgoed Ampsen.
Deze prachtige locatie geeft het gevoel echt weg van alle drukte te zijn en heeft al menig bezoeker geïnspireerd.
Onze trainers

Liane van Dijkhuizen
Liane deed haar internationale ervaring op in Zwitserland en Italië als Wellness Manager en Reisleidster. Na terugkomst in Nederland werkte ze bij diverse multinationals als Sales-medewerker, Teammanager en Officemanager. Daarnaast werkte ze als trainer en ontwikkelde ze zich verder met diverse opleidingen zoals: de MER aan de Saxion Hogeschool, de accreditatie voor Insights Discovery®, de opleiding tot professional Organizer en de opleiding tot life coach.

Bettina Vrielink
Bettina luistert en hoort ook wat er niet hardop gezegd wordt. Ze weet boeiend en fascinerend haar verhaal over te brengen. Bettina is niet bang om met humor mensen tot openheid uit te nodigen; registreert en verwerkt daarbij de reacties van anderen. Ze heeft de capaciteit om een visie in resultaten te transformeren. Helpt anderen voor zichzelf te denken, zich te ontdoen van belemmeringen en zijn/haar verborgen potentieel aan te boren. Bettina ziet het leven als een symbolische reis en speelt een pragmatische rol om anderen daarop te begeleiden. Bettina is als oprichter en directeur de drijvende kracht achter het duurzame succes van SMART Organized.